38 Civil Szemle 2014/1

American Creed, American identity, amerikai hitvallás, amerikai identitás, benevolence, communication, community service, confidence, economic crisis Dániel Botond Az erdélyi magyar nonprofit hátterű szociális szféra szociológiai jellemzői nonprofit hátterű szociális szervezetek, erdélyi magyar nonprofit szociális szervezetek, Európa-fogalom Károly Pintér The Potential Role of Civil Religion in Shaping the Identity of Citizens: the United States vs. Europe civil religion, európai identitás, Europe as idea Tóbiás László Gyakornokok és közösségi szolgálatot teljesítôk civil szervezetekben közösségi munka, European identity, familiarity, field instructor Török Marianna A nonprofit szervezetek iránti bizalom bizalom, gazdasági válság László Kákai Comparing apples and oranges? The impact of the economic crisis on the non-profit sector of the UK and Hungary voluntary sector, globális, hit, Hungarian non-profit social organizations of Transylvania, ismertség, kommunikáció, közösségi szolgálat, national identity, nemzeti identitás, nemzetvallás, non-governmental organizations, non-profit organisation, nonprofit szervezetek, nonprofit szervezetek Marianna Török In not-for-profits we trust advantage, not-forprofit NGOs, pintér Károly A civil vallás identitásformáló szerepének lehetôségeirôl civil vallás, practicum, social service providers, social welfare system., szociális ellátórendszer Botond Dániel The sociological characteristics of the Hungarian minority nonprofit social welfare sector of Transylvania non-profit social organizations, szociális szolgáltatók, terepoktatás, tereptanár László Tóbiás Internship of university students and compulsory community service for high school students in civil organizations community work, trust Kákai László Az almához a körtét? Avagy a gazdasági válság hatása Anglia és Magyarország nonprofit szektorára önkéntes szektor