64 Civil Szemle 2020/3

vállalati és egyetemi társadalmi felelősségvállalás, harmadik misszió, jó gyakorlat, corporate social responsibility, university social responsibility, third mission, best practice, Amartya Sen esélylehetőség-elmélete, közösség, civil társadalom, mélyszegénység felszámolása, emberi fejlődés dimenziói, iskola feladatkörei, Amartya Sen’s capability approach theory, community, civil society, eradication of extreme poverty, dimensions of human development, school responsibilities, társadalmi tőke, sportolói kettőskarrier, humán tőke, sportmenedzsment, sportolói identitás, social capital, athlete’s dual career, human capital, sports management, athlete’s identity, Demokrácia, civil társadalom, egyesületek, liberalizmus, társadalmi tőke, Democracy, civil society, associations, liberalism, social capital, Hátrányos helyzetű csoportok, kistelepülések, közfoglalkoztatás, rurális térség, Oktatás, digitális érettség, digitális kompetencia, digitális állampolgárok, referenciakeretrendszerek, mérési módszerek, Európai Unió, education, digital maturity, reference frameworks, digital competence, digital citizens, measuring methods, European Union, Digitális technológiák, oktatás, könyvelés, Társadalom 5.0, Digital technologies, education, accounting, Society 5.0, közszféra, harmadik szektor, civil szervezetek, szektorok közötti együttműködés, Új Közszolgálati Menedzsment, public sector, third sector, non-governmental organizations, cross-sectoral cooperation, New Public Management, migráció, társadalmi integráció, közösségi alapítvány, migration, social integration, community foundation