001. Különszám 2020/1 Civil Szemle

távoktatás, COVID-19, digitális távoktatás, tanulásfelfogások, tanulás-értelmezések, Distance learning, digital education, learning perceptions, learning interpretations, digitális oktatás, neveléstörténet; tanárképzés; IKT, tanulás, digital education; history of education; teacher training, ICT, learning methodology, információs társadalom, digitális oktatás, online tanítást támogató rendszerek, IKT, information society, digital education, online teaching support systems, ICT, oktatás, e-Learning, távoktatás, felsőoktatás, home office, Education, e-Learning, Distant Education, Szegedi Műhely, innovatív fejlesztések, eDia-rendszer, eLea-rendszer, kutatásalapú tanárképzés, Szeged School of Educational Research, innovative developments, eDia system, eLea system, inquiry-based teacher training, vészhelyzeti távolléti oktatás, távolléti oktatás, pedagógusképzés,felsőoktatás, emergency remote teaching, distance learning, teacher training, higher education, digitális oktatás, otthoni tanulás, járványhelyzet, családi élet, szülői bevonódás, digital education, home learning, epidemic, family life, parental involvement, tanárképzés, digitális oktatás, intézmény, szülő, tanári szerepek, teacher training, digital education, institution, parent, teacher roles, Járvány, vészoktatás, campus-oktatás, online tanulás, átalakítás lépései, Epidemic, emergency education, campus based teaching, online learning, vállalati és egyetemi társadalmi felelősségvállalás, harmadik misszió, jógyakorlat, transformation steps, corporate social responsibility, university social responsibility, third mission,best practice, Felsőoktatási menedzsment, projektmenedzsment, szervezeti kommunikáció, elégedettség, Higher Education management, corporate communication, project management,organizational communication, satisfaction

távoktatás, COVID-19, digitális távoktatás, tanulásfelfogások, tanulás-értelmezések, Distance learning, COVID-19, digital education, learning perceptions, learning interpretations, digitális oktatás, neveléstörténet; tanárképzés; IKT, tanulás, digital education; history of education; teacher training, ICT, learning methodology, információs társadalom, digitális oktatás, online tanítást támogató rendszerek, IKT, information society, digital education, online teaching support systems, ICT, oktatás, e-Learning, távoktatás, felsőoktatás, home office, Education, e-Learning, Distant Education, Szegedi Műhely, innovatív fejlesztések, eDia-rendszer, eLea-rendszer, kutatásalapú tanárképzés, Szeged School of Educational Research, innovative developments, eDia system, eLea system, inquiry-based teacher training, vészhelyzeti távolléti oktatás, távolléti oktatás, pedagógusképzés,felsőoktatás, emergency remote teaching, distance learning, teacher training, higher education, digitális oktatás, otthoni tanulás, járványhelyzet, családi élet, szülői bevonódás, digital education, home learning, epidemic, family life, parental involvement, tanárképzés, digitális oktatás, intézmény, szülő, tanári szerepek, teacher training, digital education, institution, parent, teacher roles, Járvány, vészoktatás, campus-oktatás, online tanulás, átalakítás lépései, Epidemic, emergency education, campus based teaching, online learning, vállalati és egyetemi társadalmi felelősségvállalás, harmadik misszió, jógyakorlat, transformation steps, corporate social responsibility, university social responsibility, third mission,best practice, Felsőoktatási menedzsment, projektmenedzsment, szervezeti kommunikáció, elégedettség, Higher Education management, corporate communication, project management, organizational communication, satisfaction,