002. Különszám 2021/2 Civil Szemle

Reziliencia, gender, perzisztencia, poszt-szocialista országok, felsőoktatás, Resilience, gender, persistence, post-socialist countries, higher education, STEM, lemorzsolódás, perzisztencia, intézményi szelektivitás, attrition, persistence, selectivity, Hallgatói eredményesség, szektorközi összehasonlítás, egyházi felsőoktatási intézmények, vallásosság, Student success, cross-sectoral comparison, religious higher education, religiosity, Harmadik misszió, regionalizmus, közösségi felsőoktatási képzési központ, székhelyen kívüli képzés, Third mission, regionalism, community higher education centre, Tananyagfeldolgozási nehézség, felsőoktatás, pályaválasztás, perzisztencia, lemorzsolódás, Curriculum processing difficulties, higher education, career choice, persistence, drop-out, Oktatói kapcsolattartás, mentori kapcsolat, mentorálás, informális men-torálás, interperszonális kapcsolat, Mentoring, interpersonal relationship, relationship with lecturers, mentoring relationship, informal mentoring, Önkéntesség, önkéntes szervezeti és csoporttagság, perzisztencia, felsőoktatási hallgatók, kvantitatív elemzés, Volunteering; Voluntary organization and group membership; Persistence; Higher education students; Qualitative analysis, Sportolás, felsőoktatás, szociokulturális és szocializációs háttér, Sports activity, higher education, socio-cultural and socialization background, Egészségtudatosság, elégedettség, felsőoktatás, haladási utak, Health-awareness, satisfaction, higher education, student pathway, Hallgatói munkavállalás, részmunkaidős foglalkoztatás, migráció, önkéntesség, külföldi munkavállalás, Student employment, part-time work, migratory moods, voluntary, working abroad, Felsőoktatás, szociális munka, szociálpedagógia, humántőke-beruházás, javadalmazás, Higher education, social work, social pedagogy, human capital investment, salary, Nemzetköziesedés, hallgatói mobilitás, gátló tényezők, mobilitási hajlandóság, felsőoktatás, Internationalization, student mobility, preventive factors, mobility willingness, higher education, Kárpátalja, tanulmányi eredményesség, végleges letelepedés, munkaerő-piaci elhelyezkedés, Transcarpathia, academic achievement, permanent establishment, placement in the labour market, Beágyazottság, felsőoktatás, kapcsolati tőke, PhD-hallgatók, migrációs potenciál, Embeddedness, higher education, social capital, PhD students, migration potential,