007. Különszám 2023/7 Civil Szemle

Civil szféra, nonprofit szektor, társadalmi vállalkozás, vállalkozói kompetenciák, vállalkozásoktatás, Civil society, non-profit sector, social entrepreneurship, entrepreneurial competences, entrepreneurship education, Innovációs ökoszisztéma, helix-modell, harmadik szektor, innováció-kommunikáció, Innovation ecosystem, helix model, third sector, innovation communication, Civil szektor, nonprofit szervezetek, alapképzések, mesterképzések, kimeneti követelmények, Civil sector, non-profit organizations, bachelor’s degrees, master’s degrees, exit requirements, HRM, szervezetfejlesztés, szakképzés, modellváltó egyetem, nonprofit szervezet, HRM, organisational development, vocational education and training, model-changing university, non-profit organization, Felsőoktatás, szervezeti kultúra, civil szervezetek, felelősségvállalás esélyegyenlőség, Higher education, organisational culture, NGOs, responsibility, equal opportunities, Munkaértékek, preferencia-sorrend, munkavállalói elégedettség, munkavállalói attitűd, humánerőforrás, modellváltó egyetem, nonprofit szervezet, Work values, preference order, employee satisfaction, employee attitudes, human resources, model-changing university, non-profit organization, Törökország, Alkotmányok, alapítványok, szociális szolgálat, hátrányos helyzetű csoportok, Türkiye, Constitutions, Foundations, Social Service, Disadvantaged Groups, Törökország, Demokrata Párt, civil társadalom, ipar, civil társadalom, magánszektor, Türkiye, Democratic Party, industry, civil society, private sector, Pedagógushiány, pedagógusképzés, Teach For All, Teacher shortage, teacher training, Digitalizáció, digitális fejlődés, humán tőke, DESI, civil szervezetek, Digitalization, digital development, human capital, DESI, NGOs, Idegen nyelvek oktatása, társadalmi igény, Act on the Promotion of Education of Critical Foreign Languages, Dél-Korea, HUFS, Foreign language education, social demand, Act on the Promotion of Educa-tion of Critical Foreign Languages, South Korea, HUFS, Integrált STEM-oktatás, módszertani újítások, digitális tananyagfejlesztés, civil szervezetek, Integrated STEM education, methodological innovations, digital curriculum development, civil society organisations